hokey...

Hai semua, sory if x update blog. sbb xley on9 stiap aqi,huhu..

today. i nk crita psai HOKI , tau x hoki ? kalau xtau , mmng bdoh , haahha jk , jk ,
sbenaqnya  aku pon bkn mnt sngt ngn hoki ni , saja tba2 mnt , hhahahah .
and then aku pon ikutlah nk main sama , mula pda haqi AHAD mnggu lpaih kot.
aku dh mula ikot lathihan dea , nsb baek boleh msok , 
and then aku pon brlatih stiap ptng . 
aku brlthi jd Pertahanan . mmng syoq jd , sbb xpenat , hahahahah.
and then , tbalah suatu hari yng mndebarkan ,
HARI PEMILIHAN HOKI .
gtaq abih aih msa tu , haahaha.
and , syukur aku dpt msok .
woot3 , hahahaha. 
and aku pon kna p lwn .
slama 3 haqi x belajaq , nsb baek krja kolah xbnyk sngt, sbb bnyk ckgu yng xdak kt skolah
HAHAH,
tp yng malangnya sbb jd simpanan . huhu .
kmudian aku msok , jd wing ,
nahaii  pyh geyla ,,
and then ckgu suquh kluaq blik ,
fuh selamat ...
and tba 1 hqi , msa FINAL , kmi dot no 4 dripda 14 , ok la tuh ,,
hee,

ok,dh la tuh,.,
bye3.
 :)

No comments:

Post a Comment